Wednesday, June 04, 2008

World championships - savate - combat (2 fights) Longwy (France)

10th November 2007 in Longwy - Bas (France) in a sporthall Leon Bassompierre. Two international fights for world title and 6 for national - FRANCE ELITE - French title.

International:
Men: 60-65 kg Modibo DIARRA (France) vs. Alessandro CARUSO (Italy)
Women: 60-65 kg Julie BURTON (France)vs. Eva HALASI (Serbia)








Elite:
Mi-Moyens AATIFI MAROUAN S.A.K STRASBOURG
Mi-Moyens FERNANTE GEORGY BOXING CLUB DE LA PLAINE Victoire à la majorité
Super Mi-Moyens GARGANI FREDERIC PUNCH UNIVERSITE
Super Mi-Moyens DANOIS SYLVIO VILLIERS SPORTS JEUNESSE Victoire par forfait
Moyens HECHT DAVID BOXING CLUB TOUL
Moyens CHEVALIER LUDOVIC GANT D HERMINE VANNETAIS Victoire par jet éponge 3ème
Moyens BOURHIS BENOIT PUNCH UNIVERSITE
Moyens BENZINIA KADER BF THIONVILLE Victoire à la majorité
Mi-Lourds CANESTRARO THOMAS SC CHOISY LE ROI
Mi-Lourds ATMANI NICOLAS PUNCH UNIVERSITE Victoire à l'unanimité



No comments: